کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی و همکاری در زمینه کتابداری و کتابخانه های عمومی استان مرکزی ایجاد گردیده است.
از بازدید شما متشکریم
اراک شهرک شهید بهشتی فاز یک داخل فرهنگسرای آینه
تلفن 33125389

بایگانی
  • ۱
  • ۰


ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود خاتمه داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان 31 مرداد ماه، با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار خمین، حجت‌الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حمید بچاری مدیریت شعب بانک تجارت استان مرکزی، مهدی قاسمی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام علی اکبری رئیس اداره فرهنگی تربیتی زندان‌های استان مرکزی، حجت الاسلام چمانی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، جمعی از مسئولین، کتابداران و خانواده‌های نفرات برگزیده در سالن اعیانی شهر اراک برگزار شد.


امین کمالوندی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی گفت: از استان مرکزی 3 هزار و 335 نفر در دو بخش فردی و خانوادگی در این مسابقات شرکت کردند که تعداد خانواده‌های شرکت کننده در این جشنواره 159 خانواده بودند.

وی با اشاره به رده‌های سنی شرکت‌کنندگان در این جشنواره ادامه داد: در رده سنی کودکان یک هزار و 178، رده سنی نوجوانان یک هزار و 106 نفر و رده سنی بزرگسالان 585 نفر در این جشنواره شرکت کرده بودند.
کمالوندی بیان کرد: تفاوت موجود این جشنواره با دوره‌های قبل در آن بود که سوالات به صورت مکتوب و آنلاین در اختیار شرکت‌‎کنندگان قرار گرفته شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره رضوی ترویج و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در بین تمامی اقشار به خصوص جوانان است.
وی با اشاره به تعداد خانواده‌های شرکت‌کننده در این جشنواره اظهار کرد: خانواده‌های یک نفره دو خانواده، خانواده دو نفره 69 خانواده، خانواده سه نفره 42 خانواده، خانواده 4 نفره 25 خانواده و خانواده‌های 5 نفر به بالا 21 خانواده شرکت داشتند.
در این مراسم از 8 کتابدار منتخب و 12 نفر از شرکت‌کنندگان شامل یک خانواده منتخب، 4 عضو کودک منتخب در مسابقه نقاشی، 5 عضو نوجوان منتخب مسابقه کتاب‌خوانی «اعترافات غلامان» و 2 عضو بزرگسال منتخب مسابقه کتاب‌خوانی «علی بن موسی‌الرضا» تقدیر شد.
اسامی برندگان این جشنواره در بخش نوجوان محمد مهدی حیدری از تفرش، ثنا ملکی از اراک، فهیمه فضلی از اراک، فائزه فرجی از دلیجان، فائزه آقابابایی از اراک و برگزیدگان بخش کودک نیز علیرضا عرفانی‌پور از هندودر، هانیه آدینه از مهاجران، زینب احمدی از هندودر، پریا نوروزی از اراک و در بخش بزرگسال معصومه کریمی از فراهان، امین امیری از اراک و در بخش خانوادگی محمد تقی بیات از اراک بودند.


گزارش تصویری این نشست را اینجا مشاهده نمایید.
آلبوم تصویری برگزیدگان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی



  • ۹۵/۰۶/۰۲
  • محسن خسروی

جشنواره رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی