کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی و همکاری در زمینه کتابداری و کتابخانه های عمومی استان مرکزی ایجاد گردیده است.
از بازدید شما متشکریم
اراک شهرک شهید بهشتی فاز یک داخل فرهنگسرای آینه
تلفن 33125389

بایگانی
  • ۱
  • ۰


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی 31 مردادماه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه در استان مرکزی به کار خود پایان می‌دهد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، امین کمالوندی در جمع خبرنگاران گفت: آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی روز یکشنبه 31 مردادماه با حضور مسئولین استانی، کتابداران و جمعی از شرکت‌کنندگان و نفرات برگزیده استانی این مسابقه از ساعت 10 الی 12 در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از ۸ کتابدار منتخب و 12  نفر از شرکت‌ کنندگان شامل یک خانواده منتخب، 4 عضو کودک منتخب در مسابقه نقاشی، 5 عضو نوجوان منتخب مسابقه کتابخوانی «اعترافات غلامان» و 2 عضو بزرگسال منتخب مسابقه کتابخوانی «علی بن موسی الرضا» تقدیر خواهد شد.



کمالوندی توضیح داد: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بود که به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار ‌شد.

 

اسامی برندگان این جشنواره در بخش نوجوان عبارتند از؛ محمد مهدی حیدری از تفرش، ثنا ملکی از اراک، فهیمه فضلی از اراک، فائزه فرجی از دلیجان، فائزه آقابابایی از اراک و برگزیدگان بخش کودک نیز عبارتند از علیرضا عرفانی پور از هندودر، هانیه آدینه از مهاجران، زینب احمدی از هندودر، پریا نوروزی از اراک، و معصومه کریمی از فراهان و امین امیری از اراک در بخش بزرگسال و محمد تقی بیات از اراک در بخش خانوادگی از برگزیدگان این بخش بودند.

 

همچنین از هشت کتابدار برگزیده استان نسرین خسروی مسئول کتابخانه شهدای قورچی باشی، زهرا جوادی کتابدار شهرستان محلات، حمید رضا فضلیخانی کتابدار شهرستان ساوه، زهره ریاضی کتابدار شهرستان ساوه، رضا مهری مسئول کتابخانه شهدای بازنه، محسن خسروی کتابدار شهرستان اراک، معصومه خاکی مسئول کتابخانه شهدای شازند و سمیرا اکبری کتابدار شهرستان اراک تجلیل به عمل می‌آید.


لازم به ذکر است تمامی اسامی برگزیدگان توسط ستاد مرکزی جشنواره در تهران و به قید قرعه انتخاب شده‌اند و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی هیچگونه دخل و تصرفی در انتخاب افراد نداشته است.


  • ۹۵/۰۵/۲۸
  • محسن خسروی

تقدیر

جشنواره رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی