کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی و همکاری در زمینه کتابداری و کتابخانه های عمومی استان مرکزی ایجاد گردیده است.
از بازدید شما متشکریم
اراک شهرک شهید بهشتی فاز یک داخل فرهنگسرای آینه
تلفن 33125389

بایگانی
  • ۰
  • ۰


اولین جلسه کارگروه فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان اراک با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و رئیس اداره اراک و کتابداران فرهنگی کتابخانه‌ها برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، در این جلسه بهره‌گیری از نظرات کتابداران در جهت رشد شاخص‌های کتابخانه ای و توسعه فرهنگ مطالعه در سطح شهرستان مورد تأکید قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در این نشست با بیان اینکه کتابداران با نهایت تعهد و تخصص به ارائه خدمات می‌پردازند، اظهار داشت: سیاست جدید کتابخانه‌های عمومی در خصوص تشکیل کارگروه فرهنگی، فرصت مناسبی برای بهره‌گیری از نظرات کارشناسانه کتابداران است.


امین کمالوندی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع، شاهد رونق بیشتر کتابخانه‌ها خواهیم بود.

کتابداران شهرستان اراک نیز در ادامه این جلسه نظرات و پیشنهادهای خود را با مدیرکل و کارشناسان ستادی در میان گذاشتند و پیرامون تشکیل کانون‌های ادبی در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین در کتابخانه، معرفی کتاب در صدا و سیما، توسعه وبلاگ کتابخانه‌ها و گسترش برنامه‌های بخش کودک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

از مصوبات این جلسه می‌توان برگزاری مسابقه از نورسیده‌ها به صورت هفتگی، برگزاری مسابقه پیامکی توسط اداره شهرستان، تشکیل کارگروه در هر کتابخانه و انجام فعالیت فرهنگی توسط هر یک از کتابداران به صورت هفتگی، اختصاص مبلغی جهت فعالیت‌های فرهنگی و تهیه جوایز، بازدید از کودکان سرطانی و پایگاه انتقال خون و سالمندان و معرفی کتاب به آنان اشاره کرد.

همچنین مقرر شد جلسه دوم این کارگروه روز یکشنبه 10 آبان ماه در کتابخانه عمومی شهدای روستای معصومیه برگزار شود.

  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • محسن خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی