کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

کتابخانه عمومی آیت الله اراکی - فرهنگسرا

کتاب‌خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است. امام خامنه ای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی و همکاری در زمینه کتابداری و کتابخانه های عمومی استان مرکزی ایجاد گردیده است.
از بازدید شما متشکریم
اراک شهرک شهید بهشتی فاز یک داخل فرهنگسرای آینه
تلفن 33125389

بایگانی
  • ۱
  • ۰


به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید زهره وند اولین شهید مدافع حرم اراک، کتابخانه آیت اله اراکی اقدام به برگزاری برنامه «یادمان پدر آسمانی» در کتابخانه نمود

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، پریسا سیاه‌تیری مسئول کتابخانه آیت‌اراکی گفت: با عنایت به شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرستان اراک؛ شهید محمد زهره وند، این کتابخانه با هدف تجلیل و ابراز همدردی با همسر و فرزند خردسال این شهید بزرگوار و همچنین جناب آقای فردوسی‌پور از کتابداران اراکی و از بستگان این شهید و به منظور آشنایی و اطلاع‌رسانی به اعضای محترم کتابخانه با فرهنگ ایثار و شهادت، اقدام به برپایی برای این شهید با عنوان «یادمان پدر آسمانی» نمود.

سیاه‌تیری افزود: در این برنامه آقای عزیزی‌نژاد از همرزمان شهید، به بیان خاطرات و توصیف روحیات شهید زهره‌وند پرداخت  و پیرامون ارزش شهادت و دفاع از کشور برای اعضاء نکاتی را ارائه نمود.

گفتنی است تهیه پوستر مراسم تشییع شهید مدافع حرم و تصاویر مربوط به شهید محمد زهره وند و معرفی کتاب‌هایی با موضوع وصیتنامه شهداء از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.


  • ۹۴/۱۰/۲۷
  • محسن خسروی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی